FAQ items aan het laden...

Dé beste telefonie voor tandartsen

Als tandarts zijnde moet u kunnen vertrouwen op jouw computers. Alleen met de juiste beveiliging en up-to-date programma’s kunt u uw cliënten optimaal van dienst zijn. Voor de beste telefonie voor tandartsen bent u bij ons aan het juiste adres. Het is tijd om u alles te laten zien over ons unieke pakket! kant van de lijn.

VRAAG OFFERTE AAN
Telefonie voor Tandartsen

Ontworpen voor tandartsen

Ons bedrijf is gespecialiseerd in telefonie voor tandartsparktijken. Wij weten maar al te goed dat uw telefonie specifieke kennis vereist om alles optimaal te beveiligen. Denk bijvoorbeeld aan een speciale wachtrij voor op de momenten dat het druk is. Of denk aan maatwerk inrichtingen voor spoeddiensten. Om nog niet eens te beginnen over de koppelingen voor alle veelvoorkomende CRM systemen voor tandartspraktijken zoals Bytegear, Exquis en Simplex

Vraag offerte aan

Problemen die wij vaak horen

Met onze software is uw praktijk 100% bereikbaar op ieder moment van de dag. Alleen zo weet u zeker dat u al uw patiënten tevreden weet te houden.

Ook voor dit probleem weten wij u van de juiste oplossing te voorzien. Dankzij onze unieke software vinden alle doorschakelingen tenminste wel op de juiste manier plaats.

Met onze jarenlange ervaring in het helpen van tandartspraktijken hun ICT en bereikbaarheid te optimaliseren hoor ik vaak in onze gesprekken:

“Ik wil een professionele telefonische bereikbaarheid. Met welkomst teksten die door een professionele stem zijn ingesproken.”

“Ik wil een slim telefonie systeem wat automatisch voor mij denkt, en schakelt.”

Neem gerust contact met mij om uw vragen te bespreken en op te lossen.

Kan de ICT bij u ook veel beter?

Ons bedrijf staat al 20 jaar klaar voor tandartsen die hun patiënten op de best mogelijke manier van dienst willen zijn. Laat ons u daarom helpen om de ICT op de juiste manier in te richten. Wij begrijpen immers als geen ander dat de juiste ICT omgeving een onmisbaar instrument is voor uw praktijk.

Wij specialiseren ons al jaren in voorspelbare ICT. Doordat wij kennis op een dagelijkse praktijk toe weten te passen bij onze klanten is het mogelijk om alle ICT problemen als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. De kleinste details kunnen het verschil maken tussen een betrouwbaar en een gebrekkig systeem. Hieronder vindt u enkele belangrijke onderdelen van ons software pakket terug:

Uitgebreide oplossingen die uw praktijk optimaliseren

Vraag offerte aan

Heb je het gevoel dat de ICT zoveel beter kan?

Al bijna 20 jaar verzorgen wij de ICT voor onze klanten. Wij begrijpen dat ICT voor een tandarts een onmisbaar instrument is. Een niet goed functionerende ICT omgeving brengt frustratie op een druk geplande dag.

Het niet kunnen leveren van zorg omdat het ICT systeem storingen heeft is anno 2020 geen excuus meer.

Wij specialiseren ons al jaren in voorspelbare ICT, en passen deze kennis op een dagelijkse praktijk toe bij onze klanten. De kleinste details kunnen het verschil maken tussen een systeem met storingen en onderbrekingen, of een voorspelbaar stabiel systeem waar alle medewerkers prettig mee werken en waar de patiënten zorg beter van wordt.

Koppelingen voor software

Het integreren van telefonie met een patiënt administratie programma zoals Exquise behoort tot de mogelijkheden. Dit stelt u in staat om een optimale mate van efficiëntie na te streven in de praktijk.

Teksten en meldingen

Ook kunt u eenvoudig boodschappen inspreken of laten inspreken. Dit maakt het mogelijk om al uw patiënten een hartelijk welkom te heten wanneer zij naar uw praktijk bellen.

Geoptimaliseerde wachtrij

Door gebruik te maken van de speciale wachtrij optie weet u zeker dat uw patiënten niet meer met ongenoegen in de wacht hoeven te staan. Zo is het mogelijk om bellers de gelegenheid te bieden om een voicemail achter te laten wanneer het te lang duurt voordat ze aan de buurt zijn.

Slimme belplannen

Door gebruik te maken van de slimme belplannen op te stellen hoeft nooit meer een doorschakeling naar voicemail of boodschap in te stellen. Alle gesprekken worden automatisch op de juiste manier afgehandeld, zonder dat u hier zelf ook nog maar enig omkijken naar heeft.

Keuzemenu op maat

Met een keuze menu zal u in staat zijn om alle gesprekken binnen no time door te zetten naar degene die in staat is om het af te handelen. Dit draagt bij aan een vele malen efficiëntere en vriendelijkere afhandeling

Voicemail

Het kan soms erg druk zijn aan de telefoon. Dankzij een professionele voicemail weet u zeker dat uw patiënten u altijd kunnen bereiken, ook als u er even niet bent. Alle gesproken berichten komen via de email binnen als een audio bestand. Dit stelt u in staat om alles even op uw gemak terug te luisteren.

Uitgebreide oplossingen die uw business optimaliseren

Vraag offerte aan

Update uw tandartspraktijk met VoIP-diensten

Een belangrijke prioriteit in elke effectieve organisatie binnen de gezondheidszorg is het onderhouden van contact met patiënten.

Meer..

VoIP service voor tandartspraktijkenManaged IT

Een betrouwbaar telefoonsysteem is zeker binnen een tandartspraktijk van essentieel belang.

Meer..

Een tandartspraktijk starten of kopen? Welke ICT-apparatuur heb je nodig?MKB Business Server

We krijgen veel telefoontjes van tandartsen die een oudere praktijk hebben gekocht en merken dat ze grote upgrades van hardware en software moeten doen.

Meer..