Een belangrijke prioriteit in elke effectieve organisatie binnen de gezondheidszorg is het onderhouden van contact met patiënten. Het maakt niet uit wat voor soort geneeskunde u beoefent, communiceren met patiënten is altijd aan te merken als een ware prioriteit.

Waarom gebruikt u dan nog steeds een conventioneel telefoonsysteem?

Het gebruik van een traditioneel telefoonsysteem is niet alleen inefficiënt en onlogisch, het is ook een teken dat uw praktijk verouderd is – of binnenkort verouderd zal zijn. Het is tijd voor u om te kiezen voor een upgrade. Begin met het moderniseren van de telefoonsystemen van uw orthodontiepraktijk met VoIP-technologie.

Wat Is VoIP?

Voice over Internet Protocol (VoIP) systemen voeren uw gesprekken via de Cloud in plaats van via een traditionele telefoonlijn, waardoor u meer connectiviteit, meer mogelijkheden en lagere kosten zal krijgen.

Wij laten u zien hoe u uw afhankelijkheid van oude telefoonlijnen kunt verminderen en gebruik kunt maken van de hoge en vooral betrouwbare snelheid van een internetverbinding:

  • VoIP-telefoons zorgen voor lagere prijzen in vergelijking met traditionele telefoonsystemen, waardoor u extra geld over hebt voor andere gebieden binnen uw bedrijf die aandacht nodig hebben.
  • Uw connectiviteit en samenwerkingsmogelijkheden worden verbeterd, zodat u ook onderweg verbonden en op de hoogte blijft.
  • Een brede waaier aan innovatieve functies maakt uw communicatie eenvoudiger en doeltreffender. Dit draagt bij aan een verhoging van de productiviteit en een verbetering van uw workflow.
  • VoIP is volledig schaalbaar, waardoor wijzigingen snel en naadloos kunnen worden doorgevoerd, zonder enige vorm van onderbreking of downtime, en zonder de gebruikelijke hoge kosten voor installaties en wijzigingen van uw serviceovereenkomst
  • Toegang tot diensten, hardware, upgrades en ondersteuning voor een laag, transparant maandelijks bedrag.
  • Maak gebruik van 24/7 technische ondersteuning en doorlopend onderhoud.
  • VoIP biedt de mogelijkheid om gewoon door te gaan in het geval van een stroomstoring, of zelfs wanneer uw kantoor zelf buiten gebruik is als gevolg van een ramp situatie, zoals een brand of overstroming.

Hoe zal VoIP de ervaring van de patiënt verbeteren??

Wanneer u uw patiënten belt, zult u beiden gebruik kunnen maken van een betrouwbaardere verbinding en geluid van hogere kwaliteit. Dit zal de communicatie vergemakkelijken, vooral voor die gevoelige gesprekken over diagnoses en behandelingen.

Bovendien zorgt het scala aan functies dat VoIP biedt voor een uiterst comfortabele telefoonervaring:

  • Geprioriteerd bellen voor medische noodgevallen
  • Doorschakelen
  • Click-to-call
  • Routeren van gesprekken op basis van beller-ID
  • Oproepen doorsturen met optiesets voor facturering, planning, zorg en meer
  • Aangepaste berichten op basis van dag en tijd
  • Aangepaste wachtmuziek of aankondigingen
  • Integratie met informatiesystemen voor patiëntaccounts

Als ervaren VoIP-provider zullen wij de nieuwste VoIP-technologie systemen installeren en onderhouden in uw kantoor, volledig geconfigureerd om aan de specifieke behoeften van uw team te voldoen. Betaal voor de lijnen, functies en hardware die u vandaag nodig heeft, en we kunnen uw diensten gemakkelijk op- of afschalen naarmate uw praktijk zich ontwikkelt.

Klik hier om te beginnen of bel ons op 030-7115791 om een gesprek in te plannen

Op zoek naar een specifiek onderwerp?

Doorzoek het archief